خیریه باسط

مجازی
خیریه باسط

و در اموال خود براى سائل و محروم حقى قائل بودند
سوره ذاریات - آیه 19


لطفا لینک این وبلاگ را در جایی مناسب در وبلاگ یا وب سایت خود جهت حمایت قرار دهید


لطفا با نظرات خود کمک حال ما باشید
به فعالیت شما در این کار خیر نیازمندیم


آدرس کانال تلگرامی خیریه باسط
https://telegram.me/khayriye_blog_ir

طبقه بندی موضوعی

نویسندگان

۴ مطلب توسط «زینب دباغ» ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

ساکن تهران هستند . یک زوج جوان هستن که یک پسر نه ساله دارن . همسر این خانوم دچار بیماری سرع هست  و  کابینت کار هستن  . در خانه‌ای قدیمی که 2 اتاق تو در تو فقط دست ایشان بوده زندگی میکردن  2میلیون و 500 پیش و ماهی 700 هزار تومن اجاره میدادن . چون مکان و سرمایه نداشتن حقوق کمی (300 هزار تومن ) دریافت میکردن و از اونجا خارج شدن که کار بهتری پیدا کنن که  مدتی کار پیدا نکرده بودن و تازه کار پیدا کردن .  3 ماه بود اجارشون عقب افتاده بود و صاحب خونه حکم تخلیه رو گرفته بود و 6 ماه بود که یخچال نداشتن و نتونسته بودن تهیه کنن نیازمند یک یخچال بودن و  یک وام 3میلیونی که روی پول پیش خونه بذارن . به علت اینکه همسرشون تازه کار پیدا کردن قرار شد از ماه آذر پول یخچال رو خرد خرد برگردونن به خیریه تا برای مورد بعدی استفاده کنیم .

 

اقدامات:

واریز مبلغ 320 هزار تومان برای تهیه یخچال 94/06/06

زینب دباغ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ساکن شهرستانی نزدیک قم هستن . پدرشون حدود 6 سال پیش در اثر انفجار مغازه مکانیکی دچار قطع عضو (دست و پا ) شده و مدتی بستری بودن و بعد فوت شدن . مادرشون بعد از این حادثه دچار بیماری اعصاب شدن و قادر به کار کردن نیستن . 4 فرزند دارن که 2 تا از دختر ها با کمک مردم جهیزیه شون تهیه شده و ازدواج کردن . سومین دختر برای تهیه تتمه جهاز اعم از تشک و.. نیازمند 300 هزار تومان پول بودن .

 

اقدامات:

واریز مبلغ 300 هزار تومان برای تهیه جهیزیه  94/05/11

زینب دباغ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ساکن تهران هستن . قبلا بصورت شریکی مغازه داشتن . مغازه مورد سرقت واقع میشه و این آقا 50 میلیون به شریکشون بدهکار میشن و چون تخصصی نداشتن تو پیک مشغول به کار میشن . به دلیل اینکه خونه و وسایل منزل نداشتن منزل پدرشون سکونت داشتن . به تازگی مکانی رو رهن کردن و یک سری وسایل دست دوم هم یک نفر براشون تهیه کرده ولی یخچال ندارن . با توجه به اینکه یک بچه یک ماهه دارن و ماهی 1 میلیون بابت بدهی قسط میدن قادر به تهیه یخچال نبودن .

 

اقدامات:

واریز مبلغ 350 هزار تومان برای خرید یخچال  94/05/04

زینب دباغ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ساکن هشتگرد است و شوهرشون 1 سال ونیم پیش در اثر بیماری فوت می کنن . این خانوم کارگر هستند و ماهی 200 هزار تومان دریافت می کنن  و صاحب 4 فرزند هستن  که 2 تا از فرندانشون دختر هستن  یکی متولد سال 69 و دیگری متولد سال 70 هست و عروسی یکی بعد از ماه رمضان و دومی تقریبا دو ماه دیگه هست . این خانوم برای خرید ضروریات جهیزیه با مشکل مواجه شدن .

 

اقدامات:

واریز مبلغ 300 هزار تومان به حساب ایشان برای خرید جهیزیه  94/4/08

زینب دباغ